سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، سه چیز را دوست می دارد :به جا آوردن حقوقش، فروتنی برای خلقش، و نیکوکاری به بندگانش . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سعادتنامه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» از امام یاد گرفته ایم!

من بارها گفته ‏ام و هم اکنون اعلام مى‏ کنم که ایران باید تا قطع تمام وابستگیهاى سیاسى، نظامى، اقتصادى و فرهنگى خود از امریکا به مبارزات قاطع خود علیه این جهانخوار بى‏ رحم ادامه دهد؛ و بعد در صورتى که ملت بیدار و شریف ما اجازه دهد، ارتباط بسیار عادى خود را در حد سایر کشورها با امریکا برقرار مى‏ کند. من بارها گفته‏ ام و در این روز بزرگ مى‏ گویم [تا] قطع تمام وابستگی ها به تمام ابرقدرتهاى شرق و غرب، مبارزات آشتى ناپذیرانه ملت ما علیه مستکبرین ادامه دارد. همه مى ‏دانیم که جهان اسلام در انتظار به ثمر رسیدن کامل انقلاب ماست؛ ما از تمام کشورهاى زیر سلطه براى به دست آوردن آزادى و استقلال کاملًا پشتیبانى مى‏ نماییم، و به آنان صریحاً مى‏ گوییم که حق گرفتنى است. قیام کنید و ابرقدرتها را از صحنه تاریخ روزگار براندازید. من بارها گفته‏ ام و هم اکنون هشدار مى‏ دهم که اگر شرقِ ستم کشیده و آفریقا به خودشان متکى نباشند، تا ابد گرفتارند. بیایید روى پاى خودتان بایستید و بر غرب بتازید و آنان را از میدان به در کنید. من از گوشه بیمارستان  به آفریقا و شرقِ زیر سلطه و تمام کشورهاى تحت ستم اخطار مى ‏کنم که متحد شوید و دست امریکاى جنایتکار را از سرزمینهاى خود قطع کنید. دست امریکا و سایر ابرقدرتها تا مِرْفق به خون جوانان ما و سایر مردم مظلوم و رزمنده جهان فرو رفته است. ما تا آخرین قطره خون خویش با آنان شدیداً مى‏ جنگیم؛ چرا که مرد جنگیم. ما انقلابمان را به تمام جهان صادر مى‏کنیم؛ چرا که انقلاب ما اسلامى است. و تا بانگ لا اله الا اللَّه و محمد رسول اللَّه بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست. و تا مبارزه در هر جاى جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم.

ما از مردم بى‏ پناه لبنان و فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع مى‏ کنیم.و اسرائیل این جرثومه فساد همیشه پایگاه امریکا بوده است. من در طول نزدیک به بیست سال خطر اسرائیل را گوشزد نموده ‏ام. باید همه بپاخیزیم و اسرائیل را نابود کنیم‏.


                                                                                                                                               صحیفه امام، ج‏12، ص: 148



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرات ( سه شنبه 96/3/16 :: ساعت 1:24 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جشن عدالت
آزادى استعمارى
چرا طالب شهادتیم؟
از امام یاد گرفته ایم!
سازش نمی کنیم
نهضت ما اسلامی است
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 12217
» درباره من

سعادتنامه

» آرشیو مطالب
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
اردیبهشت 96

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اندیشه نگار
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
گل باغ آشنایی
علمی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب