سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس جویای حکمت است، باید خاندان مرا دوست بدارد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سعادتنامه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» منطق اسلام

منطق اسلام در دفاع از حقوق مسلمین‏


و من امیدوارم که خداى تبارک و تعالى ما را بیدار کند و افراد ملت ما را بیدار کند.
آنهایى که در خواب هستند، آنهایى که باز هم خواب مى‏بینند، آنهایى که خواب امریکا را مى‏بینند خدا بیدارشان کند، توجه بهشان بدهد که یک ملت ضعیف را، یک ملتى که‏
حالا مى‏خواهد بیرون بیاید از این ضعف، حالا مى‏خواهد قدرت خودش را به عالم نشان بدهد که ما زیر بار نمى‏رویم، همین قدر، ما نمى‏خواهیم که برویم جایى را بگیریم، ما زیر بار نمى‏رویم. ما دفاع از اسلام مى‏کنیم. صدام پا روى اسلام گذاشته، ما از او دفاع مى‏خواهیم بکنیم؟! دفاع از اسلام مى‏خواهیم بکنیم! صدام یک حکم از احکام اسلام را قبول ندارد، یک حکم از احکام اسلام را قبول ندارد. ما دفاع مى‏خواهیم بکنیم.
صدام دارد ظلم مى‏کند به ملت خودش، به ملتى که مسلمان هستند و از ما مى‏خواهند که ما هم از آنها دفاع بکنیم، ما دفاع مى‏خواهیم بکنیم از آنها. ما هجمه نداریم، ما الآن هم در حال دفاع هستیم. شما مى‏گویید که ما با یک کسى که خُرد کرده است مسلمین را و به اسلام هیچ اعتقاد ندارد و هر روز زورش برسد اسلام را زیر پا مى‏مالد و منهدم مى‏کند، ما با او بنشینیم و دست دوستى بدهیم و بعد هم بگوییم که «سَلَّمَکُمُ اللَّه» ! این چه منطقى است؟ منطق اسلام این است؟! شما اسلامشناسها این را منطق اسلام مى‏دانید؟! خداوند اصلاحتان کند ان شاء اللَّه. من امیدوارم که ملت ما توجه پیدا بکند که امروز شیاطین با صورتهاى مختلف از خارج و داخل، با صورتهاى مختلف افتاده‏اند براى تضعیف روحیه شما. و خدا با شماست، خدا قدرت دارد که همه چیز را اصلاح کند و درست کند و او با شماست. و ما پافشارى تا آخر، داریم و جوانهاى ما و ارتش ما و سپاه ما و بسیج ما و همه و همه ایران- به استثناى یک عده معدودى که خداوند اصلاحشان کند- همه در این متفق‏اند که باید ما در صحنه باشیم، دفاع کنیم از حقوق مسلمین. خداوند همه شما را ان شاء اللَّه از فیض این روز مبارک بهره‏مند کند و همه ما را تابع این وجود مقدس کند.
و السلام علیکم و رحمة اللَّه‏


                        صحیفه امام، ج‏19، ص: 231



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرات ( پنج شنبه 95/9/18 :: ساعت 5:11 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جشن عدالت
آزادى استعمارى
چرا طالب شهادتیم؟
از امام یاد گرفته ایم!
سازش نمی کنیم
نهضت ما اسلامی است
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 7
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 12261
» درباره من

سعادتنامه

» آرشیو مطالب
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
اردیبهشت 96

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اندیشه نگار
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
گل باغ آشنایی
علمی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب